آل پاچینو بازیگر اصلی «آربیتراژ» شد.
نوشته شده توسط : parsee

بازیگر برنده اسکار در تریلر مالی «آربیتراژ» با ایوا گرین و سوزان ساراندون همبازی می‌شود.
 نیکلاس جارکی نویسنده و کارگردان فیلمبرداری این پروژه را بهار آینده در نیویورک آغاز می‌کند.

مایکل اوون («کاپوتی») «آربیتراژ» را از طریق شرکت مدیا تهیه می‌کند و کوین تورن و رابرت سالرنو دیگر تهیه‌کنندگان «آربیتراژ» هستند.

آل پاچینو در این فیلم نقش یک سرمایه‌گذار سرشناس را بازی می‌کند که در کارش به مشکل خورده و سعی دارد پیش از آنکه کلاه‌برداری‌اش رو شد، امپراتوری تجاری خود را به یک بانک مهم بفروشد، اما یک اشتباه غیرمنتظره و خونین او را مجبور می‌کند نامحتمل‌ترین کار را انجام بدهد.

از دیگر پروژه‌های آتی پاچینو می‌توان به کمدی «جک و جیل» اشاره کرد که در آن با آدام سندلر همبازی خواهد شد. انتظار می‌رود فیلمبرداری این پروژه اکتبر شروع شد. او اخیرا برای بازی در سریال کوتاه «تو جک را نمی‌شناسی» برنده جایزه امی شد و در نمایش «تاجر ونیزی» به نقش شایلاک روی صحنه رفت.

بازیگر 70 ساله نیویورکی برای فیلم‌های «پدرخوانده»، «سرپیکو»، «پدرخوانده: قسمت 2»، «بعد از ظهر نحس»، «... و عدالت برای همه»، «دیک تریسی» و «گلن گری گلن راس» نامزد اسکار بود و سال 1993 برای فیلم «بوی خوش زن» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

سوزان ساراندون اخیرا فیلم «وال استریپ: پول هرگز نمی‌خوابد» را روی پرده سینماها داشت و ایوا گرین در حال بازی در مجموعه تلویزیونی «کاملوت» است.

«آربیتراژ» در دانش مالی به معنای کسب سود بدون ریسک یا کسب بازدهی بدون سرمایه‌گذاری است که این کار با استفاده از تفاوت‌های موجود در بازارهای مختلف یا ابزارهای مختلف در یک بازار انجام می‌شود.

ورایتی / 2 نوامبر




:: موضوعات مرتبط: خبر - سینمای جهان , ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: